2015. január 10., szombat

Búcsú



  Sziasztok! Nehezen akarom elhinni, hogy ez lesz az utolsó bejegyzésem ebben a blogban, de tudom, hogy így lesz a legjobb. Egyszer mindennek eljön a vége, nem igaz?! Ennek a blognak most jött el. Szerettem írni, igaz, hogy részek azok ritkán voltak és volt, hogy hetekig nem volt, amit nagyon sajnálok, de későn jöttem rá, hogy nem tudok ennyi blogot egyszerre vezetni. De most azon vagyok, hogy ne legyen több egyszerre háromnál. Így könnyebb és remélhetőleg mostantól nem kell csalódnotok a részek érkezésében a többi blogomban. 
  Nehezen tudom elhinni, hogy 67 feliratkozóm lett, hiszen ez a blogom nem áll olyan sok részből. Én az elején nem tartottam egyedinek és még most sem, de az olvasók száma azt mutatja, hogy tetszett nekik, amit olvastak. Remélem így van és nem csak én gondolom így. Igaz voltak részek, amik lehettek volna jobbak is, de ezen már nem tudok változtatni és nem is akarok. 
  Nagyon örülök, hogy velem tartottatok és követtétek Harry és Amanda életét. Kíváncsi lennék az olvasóim véleményére, mármint az egész történetnek, bár tudom, hogy nem igazán szerettek kommentálni azért mégis abban reménykedem, hogy megteszitek minnél többen. 
  Már csak annyit szeretnék mondani, hogy mondani, hogy mindent köszönök, amit értem tettetek. Nélkületek nem sikerült volna létrehozni a blogot. Szóval mindent köszönök! Ti vagytok a legjobbak!

Prológus + 24 rész + Epilógus
67 rendszeres olvasó
Több mint 37 ezer megtekintés

További blogjaim:

Runaway with me L.T.FF.
You're my Angel H.S.FF.
Ezek a híresebb blogjaim, de a többit is megtaláljátok az modulsávon, ha kíváncsiak vagytok rájuk!

U.I. Természetesen még vannak ötleteim új blogokhoz, tehát Harry nemsokára új történetben is szerepelni fog, de mielőtt azt még elkezdeném szeretnék befejezni még párat!

Ölellek Titeket!

Vége

3 megjegyzés:

  1. egy újabb fantasztikus blog zárja be a kapuit. Egyik szemem sír a másik nevet, imádtam a történetüket, örülök hogy a végen mindenki a megfelelő ember mellet állapodott meg (értem: Harry és Amanda ) Örülök hogy újabb blog fog majd nap vilagott látni biztosra veszem hogy az is fantasztikus történet lesz majd :)
    Köszönöm szépen hogy időt és energiát szansz az írásra amelyekkel szórakoztatsz engem/minket :) Eszmeletlenul ügyes :) Kitartóan varom és olvasom a régi valamint a legújabb és a majd jövőben irt történeteidet is :) xxxx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sajnálom, hogy vége van a ennek a blognak. Nagyon szerettem, és nagyon a szívemhez nőtt. Igazi álompár volt nekem Harry és Am. Nagyon tetszett, hogy Harry olyan kitartó mellette. Nem volt semmi, hogy mindig visszaszerezte magának. Látszott, hogy nagyon szeretik egymást, és hogy Harry-nek Amanda mennyire fontos volt. De azt is észrevettem, hogy ez nem az első blogod, mert jó a sztorija és részletes is. Látszik, hogy már van tapasztalatod. Nagyon hálás vagyok neked, hogy egy ilyen csodálatos történettel szépítetted meg az életemet. További szép életet, és új ötletekkel teli éveket kívánok neked. Szia! Sok puszi, és ölelés Timi-től. :)

    VálaszTörlés
  3. Imádtam egy este alatt elolvastam, és igen ez azt jelenti, hogy nem aludtam semmit!!
    Olvasom a többi blogodat is és siess a kövi részekkel a You're my anglel-ben!!

    VálaszTörlés